niedziela, 7 lutego 2016

Powrót do Pruszkowa

Zbieramy się powoli do wyjazdu, plecaki popakowane, pokoje posprzątane.  Zaraz podjedzie autokar i możemy się pakować.  W związku z tym że jesteśmy gotowi do wyjazdu wcześniej,  planujemy wyjechać stąd około 11. Podróż w tę stronę zajęła nam około 6 godzin.  Jeżeli warunki na drodze będą podobne to autokar powinien być na dworcu PKP w Pruszkowie około 16-17.
Jak zwykle mamy prośbę o telefon do kadry, żeby zorientować się jak daleko jesteśmy. Telefony do kadry są na stronie Szczepu,  w zakładce zimowisko. 
Do zobaczenia w Pruszkowie 

4 komentarze:

  1. Wspaniała robota! Moja córka wróciła zachwycona, a była pierwszy raz w ogóle na jakimś wyjeździe bez rodziców! Wielkie podziękowania dla całej kadry i dla Wiktorii, drużynowej zuchów, szczególnie, naprawdę, ten blog rewelacja, codziennie go sprawdzałam i byłam spokojna jako mama :-). OGROMNIE DZIĘKUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja podpisuję się pod opinią mamy powyżej - syn wrócił zadowolony i podekscytowany i ...czeka już na obóz letni :)
    Bardzo dziękuję całej kadrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja dziękuję w imieniu swoim i całej kadry zimowiska za wsparcie z Państwa strony i za ciepłe słowa.
    Dzieci są dla nas najważniejsze i mam nadzieję, że wróciły z tego zimowiska zadowolone.
    Pozdrawiam ciepło wszystkich czytających, oglądających i komentujących.
    Pwd. Lucyna Chodyna

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy druhnom Patrycji, Sylwii i Dominice:)

    OdpowiedzUsuń