środa, 15 lipca 2015

Zuchy listy piszą... i harcerze też

Drodzy Rodzice,
Mamy tu na obozie taką piękną, czerwoną skrzynkę pocztową. Codziennie rano wyjmujemy z niej mniej więcej taka porcyjkę jak na poniższym zdjęciu. Mam nadzieję, że wszystkie do Państwa docierają, przemiłe Panie z Urzędu Pocztowego w Jedwabnie przyjmują nawet te najdziwaczniej poadresowane. Wiemy, że nie wszystkim dzieciom się chce pisać listy i nie da się ich zmusić... Ale wiem też, że wszystkie dzieci tutaj cały czas na te listy czekają. "Druhnoooo, była już druhna na poczcie? Druhnoooo, a dla mnie był jakiś list?" Najlepszy tekst, zasłyszany w kolejce po kolację: "Yes! Moi Rodzice mnie kochają! Napisali do mnie!"

Także tak, w związku z tym powyższym tekstem przypominam adres korespondencyjny:
Imię i nazwisko dziecka
Zgrupowanie Obozów Szczepu 62MDHiZ "Szaniec"
ul. 1 Maja 43
12-122 Jedwabno

Zarówno listy jak i paczki pocztowe wysłane priorytetem docierają do nas w ciągu maks. 2-3 dni. Nie polecam wysyłania przesyłek kurierem, bo kurierzy nie chcą do lasu wjeżdżać, poczta ich nie może przyjąć i jest problem.

Druga sprawa:
Chciałam poinformować, a w zasadzie przypomnieć, że w tym roku nie ma wjazdu do lasu na teren obozu. Jeżeli ktoś z Państwa się do nas wybiera, to samochód najlepiej zostawić na parkingu przy Ośrodku Wypoczynkowym Gim. Zarówno Pan Leśniczy jak i Straż Leśna są w tym roku baaardzo restrykcyjni, więc należy się liczyć z solidnymi mandatami za próby wjazdu do lasu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz